loading...

لیست

تستر ادکلن زنانه فلاور بمب Flower Bomb قیمت: 100,000 تومان عطر ادکلن زنانه ی فلاوربمب از کمپانی ویکتور اند رولف در سال ۲۰۱۳ توسط طراحان معروف و سرشناس این برند طراحی و روانه ی بازار شد

بازدید : 129 سه شنبه 14 شهریور 1396 زمان : 11:46 نظرات (0)
تستر ادکلن زنانه فلاور بمب Flower Bomb
قیمت: 100,000 تومان
عطر ادکلن زنانه ی فلاوربمب از کمپانی ویکتور اند رولف در سال ۲۰۱۳ توسط طراحان معروف و سرشناس این برند طراحی و روانه ی بازار شد. ویکتور اند رالف فلاور بمب از سال ۲۰۰۵ تا کنون یکی از محبوب ترین و مطرح ترین عطرهای زنانه در جهان محسوب می گردد. در نهایت بعد از چند سری تولید از روی نمونه ی اصلی، رز اکسپلوشن با رایحه ای گرم و تند مخصوص آسیای میانه طراحی و به بازار عرضه شد. عطر ادکلن زنانه ویکتور و رالف فلاور بمب رز اکسپلوشن ترکیبی با انفجاری خالص از لذت و زندگی لوکس مانند ، تازه ، سرشار از نور و عطری با بوی شیرین از گل رز ترکی ، با حرارت و با رایحه ای چوبی از گل های رز مراکش می باشد.
در نت ابتدایی عطر ادکلن زنانه ویکتور و رالف فلاور بمب رز اکسپلوشن شاهد پخش رایحه ی نارنگی تند و تازه ، فلفل صورتی و زعفران خواهیم بود .
در میانه ی رایحه ی عطر ادکلن زنانه ویکتور و رالف فلاور بمب رز اکسپلوشن ، گل های یاس و زیتون.
و سرآخر در نت پایانی عنبر ، وانیل ، نعناع هندی و عود این عطر را غنی ساخته اند.
عطر ادکلن زنانه ویکتور و رالف فلاور بمب رز اکسپلوشن دارای سیلیجی سنگین و با ماندگاری بالائیست. عطر ادکلن زنانه ویکتور و رالف فلاور بمب رز اکسپلوشن از آندسته از عطرهائیست که در وهله ی اول شاید به دلتان ننشیند ولی بعد از گذشت یکساعت از رایحه ی آن چنان هاله ای شما را دربرخواهد گرفت که مطمئنا آنرا برای اینکه فقط خودتان داشته باشید به کسی پیشنهاد نخواهید کرد! رایحه ای که در کمتر عطری مشاهده شده یعنی ترکیبی فوق العاده از به هم پیوستن موادی همچون زعفران ، گل یاس و وانیل که سبب بر ایجاد رایحه ای فریبنده و اغواگر در میان بانوان می گردد.
بطری این محصول نیز همانند سری های قبلی بوده با این تفاوت که اینبار به صورت یکدست طلایی به انضمام پلاکی طلایی از برند ویکتور و رالف در میانه ی خود میباشد و نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می نماید.
عنصر غالب در رایحه ی عطر ادکلن زنانه ویکتور و رالف فلاور بمب رز اکسپلوشن گل رز می باشد.
خرید
تستر ادکلن زنانه میس چری دیور Miss Dior Cherie
قیمت: 100,000 تومان
تستر ادکلن زنانه میس چری دیور Miss Dior Cherie
عطر میس دیور شری ادو پرفیوم از برند سلطنتی دیور ، محصول سال ۲۰۰۵ که توسط طراحی بنام کریستین نایجل طراحی و به بازار عرضه شد. در وصف این محصول می شود به تکرار افسانه ای دیگر از دیور نام برد که محصور برای سنی خاص نبوده و الهام گرفته از دختر خانمی جذاب و امروزی که در مورد عشق جاودانگی او در بیان احساسات نسبت به جهان هستی هیچ جای ابهامی نیست.
این رایحه در عین خاص بودن در وصف ناپذیریش و با درایت و هوشمندی طراح آن، به دختران و بانوان جوانی که حسی رومانتیکی دارند و خواستار بروز هویت ویژن عاشقانه تری از خود هستند، پیشنهاد می گردد.
در نت اولیه نارنگی سبز ، توت وحشی ، آناناس و پرتقال ماندارین ، در نت میانی پاپ کورن ، بنفشه ، کارامل ، یاس و رز و در نت پایانی عنبر ، نعناع هندی و مشک ساختار این رایحه را تشکیل داده است.
نسخه ی جدید این عطر در سال ۲۰۱۱ توسط فرانچوئس دیماچی و با تبلیغ چهره ی سرشناس ناتالی پورتمن به بازار عرضه شد. این نسخه ی جدید ویرایشی از همان میس دیور سال ۲۰۰۵ بوده که دارای ترکیبات بیشتری از عصاره ها بوده و در اصل همان دختر دیور سال ۲۰۰۵ است که پس از سال ها بزرگتر شده و در حال حاضر خلق و خوی زنانه ی میس دیور شری سال ۲۰۱۱ را پیدا کرده است .
رایحه ی تستر ادکلن زنانه میس چری دیور Miss Dior Cherie مختص بانوان کامل بلوغ یافته و با شخصیت می باشد.
خرید
تستر ادکلن زنانه مید نایت پویزن Midnight Poison
قیمت: 100,000 تومان
عطر زنانه دیور میدنایت پویزن دیور Midnight Poison Dior توسط Olivier Cresp با الهام از افسانه ی حیرت آور سیندرلا ساخته شد. به این ترتیب که در نیمه های شب هنگامی که ساعت به صدا در می آید و سیندرلا در مه ناپدید می شود. بطری محصول Midnight Poison Dior که سمبلی از پیراهن آبی و زیبای اوست بسیار چشم گیر و خیره کننده است. عطر Midnight Poison Dior با ماندگاری بالا همچنین رایحه ای از نعناع هندی ، گل رز ، مرکبات و عنبر بهترین انتخاب برای فصل زمستان می باشد.

عطر زنانه Midnight Poison Dior رایحه های زیر را دارا میباشد:
رایحه اولیه : ماندارین – ترنج
رایحه میانی : گل رز
رایحه پایه : وانیل – عنبر – نعناع هندی
خرید
تستر ادکلن مردانه مارلی پگاسوس Marly Pegasus
قیمت: 100,000 تومان
عطر ادکلن مردانه پرفیومز د مارلی پگاسوس محصول سال ۲۰۱۱ برند مارلی که با رایحه ی گرم و شیرینش از همان ابتدای ورودش به دنیای عطر مورد استقبال زیادی قرار گرفت و طرفداران زیادی را نیز از آن خود نمود.
نام محصول برگرفته از اسم اسب افسانه ای یونان که نمادی از قدرت و سرعت است، می باشد. یکی از ویژگی های بارز این عطر مردانه، ماندگاری فوق بالای آن می باشد و رایحه ی آن را می توان در دسته رایحه های شرقی سرخس گونه طبقه بندی کرد. 
عطر ادکلن مردانه پگاسوس نمادی از مردی قدرتمند، متفکر و عمیق است که مورد پسند اکثریت و هر سن و سالی می باشد.
در مسیر بویایی این عطر باشکوه و مجلل ابتدا ترکیب ترنج و گل آفتاب پرست به استقبال شنونده آمده و بدنبال آن در ادامه ی راه با گل های بنفشه ، یاسمن و بادام دنبال شده و در پایان راه با عنبر سائل ، وانیل و چوب صندل سفید ماندگار میشود و نهایتا دست در دست هم منحصر بفرد ترین محصول مارلی را ایجاد نموده اند.
محصولی که به جرات می توان از نظر ساختاری چه رایحه و چه شکل بطری به آن کاملترین امتیاز را داد.
خرید
تستر ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather
قیمت: 100,000 تومان
تستر ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather:
”این محصول رمزآلود ترین و اختصاصی ترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم”
این جمله از تام فورد است که صاحب استثنائی ترین و خاصترین برند عطرسازی جهان است، این عطر را به جرأت می توان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی ۲۰۰۷ به مدت ۳ سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت.
بوی آن شیک ، به یاد ماندنی ، خاص و هوس انگیز بوده و نمادی از یک نجیب زاده ی  متفکر و سوار بر اسب است و با رایحه ی دل انگیزی که دارد در اعماق وجود شما رخنه کرده و برای مصرف در شب های بلند زمستانی پیشنهاد عالی می باشد.

نت اولیه : زعفران ، تمشک ، آویشن
نت میانی : گل یاس ، آلبانوم
نت پایه : کهربا ، چرم ، نت های چوبی ، پارچه جیر
خرید
تستر ادکلن مردانه آمواج اپیک Epic AMOUAGE for Men
قیمت: 100,000 تومان
تستر ادکلن مردانه آمواج اپیک، محصول برند گران قیمت آمواج که با نام اپیک عرضه شده است. این محصول همچون نسخه زنانه اپیک در رنگ سبز تولید شده اما رنگ جعبه متفاوت است.

اپیک از رایحه‌ای گرم و تلخ برخوردار است.

اسانس اولیه : جوز , فلفل صورتی , هل , زیره , زعفران , صمغ کندر
اسانس میانی : شمعدانی , صمغ درختچه مر
اسانس پایه : روایح دودی , چوب صندل سفید , چرم , مشک , فیبر بیدستران , بوته وحشی جاوی , سدر , عود , نعناع هندی
خرید
تستر ادکلن مولکول اسنتریک Molecules Escentric
قیمت: 90,000 تومان
عطر اسپرت اسنتریک مولکول اسنتریک Molecules Escentric در سال ۲۰۰۸ با رایحه ی غالب کهربا تولید و به بازار عرضه گردید. عطر Molecules در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی زنبق و یاسمن بزرگ گیا می باشد و در نت پایه نیز دارای رایحه ی ایزو ای سوپر می باشد که باعث منحصر به فرد شدن رایحه ی عطر اسنتریک شده است. عطر اسنتریک مولکول حس آرامش و خاص بودن و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد . عطر اسنتریک در حجم ۱۰۰ میلی لیتر در بازار موجود می باشد.

عطر Escentric Molecules Escentric رایحه های زیر را دارا می باشد:
رایحه ی اولیه : زنبق – یاسمن بزرگ گیا
رایحه ثانویه : –
رایحه ی پایه : ایزو ای سوپر
خرید
تستر ادکلن کوکو چنل COCO MADEMOISELLE
قیمت: 90,000 تومان
ادکلن کوکو چنل COCO MADEMOISELLE یک عطر بسیار جذب کننده، مجلل، با طراوات و شرقیست که سرکشی روح را یادآوری می کند. بطری آن به یک شخصیت لوکس دلالت دارد و یک زیبایی خاصی به میز آزایش شما می دهد. به جرات می توان این عطر را بهترین عطر برند CHANEL و حتی در ردیف چند عطر برتر جهان قرار داد. این عطر کمی سبکتر از COCO است و در سال ۲۰۰۱ با طراحی Jacques Polge به بازار آمد.

رایحه اولیه: شکوفه درخت پرتقال- ترنج- نارنگی- پرتقال
رایحه میانی: یلانگ یلانگ- رز ترکیه ای- یاسمن- درخت گل ابریشم
رایحه اصلی: خس خس- وانیل- اوپوپوناکس- نعناع هندی- دانه تونکا- مشک
خرید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
مطالب
آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 5,640
  • بازدید کلی : 203,908